Pingisstjärnor

Haha så kul. Efter att i hade varit på zoo gick vi till vår restaurang där jag tog en pastagratäng med tonfisk medan spunt tog:
2 skålar ris
1 pastatallrik
1 stort fat med grillat lamm
2 cola
1 vatten

Trots detta blev han inte mätt och han klagade på var ända maträtt som kom in. Lammet smakade bajs, pastan som Cassandras parym, och riset kemekaliskt. Colan och vattnet var inte bra det häller haha.
Spunt har iof inte tyckt att någon mat varit bra här nere medan jag gärna testar lite mer udda maträtter. JAg är inte lika kräsen som min kära vän :)

Efter maten gick vi ner en våning till en sportavdelning i varuhuset. Där hittade vi ett pingisbord så vi började slå några bollar till varran. Efter några minuter åkte ytterkläderna av ovh vi kämpade om ära och upprättelse. En efter en började kineserna samlas omkring oss och efter ett tag började en man även filma våran pingisstrid. En gammal dam skrattade för glatta livet så for någon av oss träffade bollen :P  Vi stod säkert där i en halvtimme tills Spunt tillslut med nöd och näppe besegrade mig.

Imorron ska vi ta en rematch :)


En flicka leker på ett torg inne i Beijing zoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0