Min älskling

Saknar min lilla älskling, hon var så ledsen när jag lämnade henne vid flygplatsen.. men som tur är så har jag lite saker här som jag fått av henne, dom luktar henne och påminner mig om henne vilket gör det lite lättare, men saknar henne, vi hade planerat på att stanna här i 1 månad och 17 dagar, men vi ska försöka boka om biljetterna så vi kommer hem lite tidigare, vi har redan hunnit med massa saker redan på 3 dagar, och vi har några saker kvar att göra, vilket inte kommer ta så pass lång tid som vi hade tänkt från början, men vi får se hur det blir, vi förhandlar lite med flygbolaget nu..

En liten bild vi tog på Arlanda innan jag åkte :):)


Love you <3

Kommentarer
Postat av: Cassie

Va söööööööööööööööööööt :D <33333 love u <33333333

2009-01-29 @ 08:51:43
URL: http://bebuush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0