Mix

Tjao. Igar gick vi till Mix. Den storsta klubben har i Beijing. Det var fullsmockat med folk med valdigt lite dansutrymme. Spunt drog dock lite tidigare da han inte kande sig riktigt bra. Jag stannade lite langre men det var ratt skumt da man inte kunde prata med nan. Sag inga vasterlanningar dar tyvarr. MEn en cool upplevelse non the less. Mix har fatt ett rykta att vara en riktig gangsterklubb med kopplingar till maffian o shit. Och visst fanns det riktigt skumma manniskor dar. Sarskillt i de manga viprummen. 

Bye bye 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hahaha, Manga vip rum ^^



Ni kommer hem på fredag eller hur? Jag har en fest på G under alla hjärtans dag men förstår om ni skall spendera tien med flickorna.



Sen är det FET fest den 21, för då fyller jag år sa jag!!



Hälsa Spunt och de andra // kina man

2009-02-12 @ 12:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0