En tur blev nastan den sista

Igar holl jag pa att bli pakord av en stor lastbil vid den forbjudna staden, vi vandrade liksom alla andra kineser langsmed sidan pa gatan till ingangen, jag gar langst ut av alla och sa hor jag nagot burligt komma bakom mig, ja vander mig om och en halv sekund efter sa aker den forbi mig i 60km/h.. Jag var endast nagra centimeter ifran den tunga lastbilen, liksom jag sa blev alla andra chockade av att den korde sa nara mig, hade jag inte vant mig om sa hade den troligen kort in i mig, for gatorna ar sa smala och han forsokte halla avstand fran nagra som gick pa andra sidan av vagen (fanns ingen trottoar) sa jag ar glad att inte ligga i graven nu! :)

Mvh Andreas :):)


Kommentarer
Postat av: Jim Jong il

skynda er hem nu så ska jag skjutsa runt er i prutt-volvon! :D nie haoma che che

2009-02-09 @ 17:02:43
Postat av: cassie

åhh älskling aa hade du dött vill inte ja heller leva :/

2009-02-10 @ 23:30:25
Postat av: cassie

logga in igen andreas :( jag måste få prata med dig !

2009-02-11 @ 14:38:27
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra :) Har nyss börjat prenumerera på din blogg, hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du prenumererade på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :)

2009-03-14 @ 17:39:09
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Tänkte bara fråga, vad anser du om IPRED-lagen och fildelning? Jag skrev ett inlägg om det på min blogg nyss, och är intresserad av vad folk tycker. Skulle bli glad över ett svar! :)

Ha det bra så länge,

Leonard

2009-03-22 @ 14:11:55
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Tänker du släcka ljusen på Earth Hour imorgon?



Ha en trevlig helg!

Leonard

2009-03-27 @ 20:13:13
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0